duminică, 13 martie 2011

Baba şi boxul

Ce ziceti de urmatorul C.V.:
Femeie,44 de ani.

Scoala Doctorala de Filosofie, Universitatea Bucuresti Class of 2010
Institutul Teologic Romano-Catolic, Bucuresti Class of 2007
Institutul Teologic Romano-Catolic, Bucureşti Class of 2008
Facultatea de Fizica- Universitatea din Craiova Class of 1995 
Colegiul "Elena Cuza" Craiova Class of 1986

(Ignorăm că a absolvit aceeaşi şcoală în 2 ani diferiţi)
Vorbeşte engleza (slab) franceza şi latina. Bifează la "Catolică" referitor la religie.
O femeie mai degraba slăbuţă, cu ochelari, un pic prematur îmbătrânită îmi zâmbeşte anemic din poze, cu o înfăţişare tipică de profesoară de religie.

Ce ne aşteptăm la nivel de conversaţie de la ea?  Eu una m-aş aştepta să putem discuta deschis şi din perspectivă religos-umanistă contra laic-umanistă despre secularism. Dar una dintre primele replici este:
" In opinia mea un om fara credinta in Dumnezeu nu poate avea valori etice. Omul este creat de catre Dumnezeu. Omul fiind creatura este limitat si imperfect iar Dumnezeu care este Creatorul este perfect si infinit."
Apoi, perle de înţelepciune tipice: 
"Cele zece porunci se regasesc in toate credintele. Fara cele zece porunci ar fi haos in omenire!" (Hindusii contrazic)
 "Au fost multi tineri care atunci in decembrie 89 am murit pentru putea spune Tatal Nostru cu voce tare in libertate. Pentru voi este doar o vorba goala. Conteza doar binele vostru si al anturajului vostru."(Se adresează Tanti unor necunoscuţi)
" A facut-o pentru ca era crestin . Daca nu era crestin gandea ca voi ... adica o lua la fuga si-l interesa doar viata lui."
"De ce mor oamenii? De ce sttinta nu produce oameni nemuritor? De ce omul nu este nemuritor?"
"Am incercat sa explic aici in mod rational ce inseamna credinta . Sa ajuns insa la injurii de tipul d....u, s..a." ("da pe dracu" si "ce are sula cu prefectura")
" Multi din aceasta dezbatere se declara atei. Dar cred ca de fapt nici macar nu au citit vreodata Biblia. Iar daca au citit-o au facut-o in stil literal. Nu s-au chinuit sa invete greaca veche si ebriaca veche spr a putea inteege Biblia in stil exegetic corect adica sitz im leben." (ea cunoaşte engleza şi latina)
"Deci voi sunteti doa rodul intamplarii. Iar Dumnezeu nu exista pentru ca nu a venit sa va spuna voua ca exista."
"Cum s-a dezvoltat omul din maiumuta? De ce astazi nu se mai fac oameni din maimuta? Cum sa ajuns de la organisme unicelulare la organisme pluricelulare?"
A mai spus şi altele, iar câteva sunt adunate aici şi aici.(Articolul Ancăi chiar merită să aruncaţi un ochi).
Când este contrazisă şi rămâne fără argumente, sare: 
  1. "Pe cei care ma insulta in acest fel murdar am spus ca ii provoc la un meci de box. Esti insa o persoana prea lasa ... . Nu ai curaj sa te bati decat eventual cu umbra in oglinda."
  2. "Te astept mai intai la sparing la sala .. si apoi fixam meciul "
  3. "Nu este bataie ci un meci de box acreditat. Ti-ai permis sa ma insulti .. iar acum eu te provoc la un meci de box. Iti ese frica? "
  4. "Stimata Anna - Boxul este un sport. Vorbitul in limbaj suburban este doar o dovada de lipsa de educatie. Asa ca in conformitate cu codul onoarei daca aveti curajul sa insultati ... trebuie sa aveti curajul de a va lupta intr-un meci de box."
  5. "Voi toti de aici ... sunteti genul de oameni carora le este teama si de umbra lor. Pe un topic .. de internet capatati curaj si va credeti Bruce Lee. Cand in spiritul cavaleresc .. sunteti provocati la lupta dreapta .. o luati la fuga. Este etica tipc utilitarista a ateistilor care considera ca este bine doar ce le face lor bine."
  6. "Deci .. voi aveti curaj sa insultati doar aici. Cand este vorba de un meci de box va asscundeti sub masa de teama. Vai ce curajosi sunteti voi."
  7. "Sunteti lasi. Nu aveti curaj ... sa infruntati o singura persoana intr-un meci de box. red ca sunteti vreo zece pe aici. Ma insultati aici in toate felurile .. si apoi va ascundeti ... prin camara, pe sub masa."
  8. " Ptr Vla- Nu esti decat un las care si-a inventat titlul de doctor in truthologie. Ma insulti .. si cand apelez la onoare si te provoc la un meci de box o iei la fuga. Iti este teama si de umbra ta!"
  9. "Pentru cei care ma insulta: Ii provoc la un meci de box. Detailiile urmeaza sa fie stabilite cu Dl Rudel Obreja!"
  10. "Este o provocare la o lupta dreapta in arena de box. Eu nu amenint ca dvs sub acoperirea unui pseudonim. "
  11. "Pe aceasta persoana lipsita de curaj care insulta la adapostul unui pseudonim o provoc la un meci de box acreditat. Detaliile vor fi stabilite cu Dl Rudel Obreja. Este singurul rasouns onorabil in aceasta circumstanta."
  12. "Eu te provoc la lupta dreapta in arena. Dl Rudel Obreja urmeza sa supervizeze meciul. M-ai insultat asa ca regulile onoarei sunt clare."
  13. "Esti un las care se ascunde sub pesudonimul Eu Unul. Deci eu te provoc la lupta dreapta intr-un meci de box. Sunt invitati la acest meci toti cei care te sustine. Sunt de acord si cun un maraton in care sa aiba loc meciuri cu toti cei care se simt capabili de o lupta dreapta in arena de box."
  14. "Am spus clar ca fac o provocare la un meci de box pentru toti cei care se simt in stare. Bineinteles ca este o provocare pentru cei care au curaj sa se lupta intr-o arena de box intr-un meci acreditat."
  15. "Eu nu am nevoie de antrenament. Nu am nevoie nici de sustinatori. Va provoc pe toti la cei care m-ati insultat aici la o lupta dreapta in arena de box"
  16. " Deci Anca: Sub adapostul internetului ma faci penibila. De ce nu ai insa curaj sa te lupti cu mine intr-un meci box. Este simplu sa ma faci penibila pe internet. Curajul de a participa la o lupte dreapta in arena de box iti lipsesti. Eu nu te insult. Pentru ca m-ai facut penibil te provoc la un meci de box. Sunt regulile cavaleresti."
  17. "Va este teama la toti de o lupta dreapta in arena de box. Curajul vostru se rezuma la insultele proliferate pe acest topic."
  18. "Cine se ofera sa lupte intr-un meci de box? Eu nu va insult ... ci va spun doar sa aveti curajul sa veniti sa ma infruntati intr-o lupta dreapta intr-o arena de box. Va arunc manusa de box la toti cei care ma insultati sub adapostul anonimatului de pe facebook."
  19. " Ptr Vlad si Anca: Va este teama de un meci de box in arena! Curajul vostru se rezuma la proliferarea unor insulte aici in acest topic virtual. Va lipseste curajul. Sunteti lasi!" 
  20.  "Te astept la sparing!"
"Nu asteptati argumentari logice si omagii. In spatele anonimatului dat de universul virtual aveti curaj ... sa insultati apoi o luati la fuga. SUNTETI NISTE LASI!"
 "Cred intr-unul Dumnezeu ... ! Oricat va chinuiti voi ... nu il veti putea omari pe Dumnezeu decat n mintea voastra lasa!"

 Tanti provoca vreo 8 sau 9 persoane, printre care mă aflam şi eu. Am insultat-o ceându-i să îşi argumenteze inepţiile, câteva dintre ele fiind adunate în articolul ăsta.

Tanti, demonstraţi cu maxim de eficacitate calităţile arhicunoscute ale religiei dumneavoastră: lipsa de argumente vă împinge de aproape 2000 de ani la erori de logică, ameninţări, violenţă şi penibil. Nu este prima dată când un creştin mă invită undeva. Iată ce îmi spunea nu de mult un tânăr creştin:
@Freija
Tare mult mi-as dori sa te intalnesc eu si niste tovarasi de ai mei undeva mai pe seara in spatele unor blocuri gri sa stam de vorba despre religie.Cand ai sa pleci de la acea intalnire credema ca numai tatal nostru ai sa spui pana acasa
Dar cumva nu mâ aşteptam la aşa ceva de la o licenţiată în Teologie, Fizică şi Filozofie. Mint. Tanti, sunteţi tipică. Tipică pentru Evul Mediu Întunecat.



9 comentarii:

  1. Hei, nu-i corect, tu ai scris doua! Te astept la un meci de box, gata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine arbitreaza? Ca daca nu e Dl Rudel Obreja n-are rost.....

    RăspundețiȘtergere
  3. profa de religie maruntica, dar dadea afara testosteronul din ea, asa se explica dorinta ei de a te cafti pe dupe blocuri =))
    people are strange, isn't it?
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  4. Am formulat gresit pe undeva. Ala cu blocurile e alt crestin. Ortodox.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu aduci pe Obreja, eu pe Vitali Klitschko :D
    Arbitrul meu e mai mare si mai tare ca al tau, am castigat, deci Dumnezeu exista!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ceva ar fi trebuit sa bata la ochi de la inceput.
    Ce sa caute o absolventa la fizica la teologie?! Nu-l vei regasi pe Dumnezeu in stiinta nici sa manci din marul interzis. Parerea mea este ca si-a luat licentele pe pile sau cu o nota foarte rusinoasa. Sau cu foarte mult bullshit si batut campii! Eu as fi evitat-o din principiu :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Putini oameni care inteleg o boaba (mai mare) stiinta mai cred in Iepurasul de Paste. Dar o cred ca a studiat filozofia, dupa cat de confuza e si dupa cum pune intrebari retorice.
    Apropo, intre timp si-a adus sotul sa ne injure si el.

    RăspundețiȘtergere
  8. Metafizica e de baza,argumentele mai incolo...ca de box nu cred ca e vorba

    RăspundețiȘtergere