luni, 16 ianuarie 2012

De ce greșește Arafat


Marele erou național Gigi Becali (europarlamentar și patron de echipă de sport rege, apărătorul credinței și războinic al luminii) ne iluminează cu înțelepciunea lui de babă murdară pe picioare:

“Am fost scârbit când am văzut că mii de români au ieşit în stradă ca să-i ia apărarea unui arab împotriva preşedintelui Traian Băsescu. Chiar dacă ar fi greşit Băsescu, n-ai voie să-i iei apărarea unui arab! M-am uitat cu scârbă la televizor! Mi-e scârbă de românii care au ieşit în stradă! Arafat să se ducă la el în ţară, la arabi, acolo! Cum să ţin cu un arab împotriva preşedintelui ţării mele? Să nu mai pună ministru arab în viaţa lor!”, a spus Gigi Becali la GSP TV.

Totodată, Becali susţine că românii nu ar trebui să-i ia apărarea lui Raed Arafat "fiindcă nu este creştin".
Întrebat cum comentează meritele pe care le are Arafat în ceea ce priveşte sistemul sanitar, europarlamentarul le-a negat. "Ce minuni a făcut Arafat? A luat un sistem francez şi l-a implementat în România", a replicat George Becali.

Bineînțeles, totul face parte dintr-o conspirație la adresa genialului nostru om politic:

“Ce proteste, 500 de inşi? Sunt manipulări, sunt oameni din galeria Stelei care mă înjurau pe mine la Peluza Sud. Sunt manevre făcute de PSD. Cei care mă contestau pe mine s-au dus acum la protest. O să mă duc la Jandarmerie să le spun cine sunt!”, a mai spus Gigi Becali.

Acesta a apreciat că jandarmii sunt deplin îndreptăţiţi să folosească violenţa împotriva acestor suporteri. "Trebuie bătuţi mai rău (...) Doi ani mi-au mâncat zilele la Steaua. Când am ieşit de la un meci au aruncat cu pietre spre mine, iar dacă mă nimereau, acum eram mort", a precizat liderul PNG.



No other comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu